• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Tworzenie strategii cenowej.

W latach dziewięćdziesiątych szlagierem branży informatycznej był pierwszy komputer do użytku domowego. Chodzi bezsprzecznie o tradycyjny, stacjonarny PC. Obecność komputera w domu kojarzyła się z wydzieleniem osobnego miejsca na gigantyczny i ciężki sprzęt. W ostateczności wieża, monitor i klawiatura były kiedyś znacznych rozmiarów. Mimo to, nikt nie narzekał. PC stanowił prawdziwy luksus oraz zagwarantowanie marzeń niejednego polaka. Nie myślało się wtedy o większej ergonomiczności, czy wygodzie użytkowania… Ale dzisiaj tradycja ustępuje miejsca ewolucji oraz usługom typu ANCHOR. Żyjemy prędzej niż dwadzieścia lat temu. Przenigdy nie wiadomo, kiedy tak właściwie będziemy musieli zajrzeć do plików. Nikt też nie adoruje też marnować czasu. Czekając na zajęcia, student woli popracować, pouczyć się bądź chociaż wstąpić do Internetu. Komputer PC nie daje takich możliwości. Właśnie dlatego nieustannie przegrywa z laptopami. Lekkie oraz praktyczne notebooki to przyszłość biznesu komputerowego. Za wersją stacjonarną przemawia już tylko niska cena i możliwość modyfikacji podzespołów. Stale także warto mieć jeden domowy komputer w zapasie. Pecety wszędzie nam towarzyszą, w następstwie tego łatwo o wypadek. Wtenczas przyda się dawny poczciwy PC.

1. Więcej informacji

2. Kliknij

Zarządzanie projektami w firmie.

Categories: Biznes

Comments are closed.